2015. november 3., kedd

Kérdezz: felelünk! :)

Sziasztok kedves olvasók! :D

Nos a blog 1 éves évfordulójának alkalmával összedugtuk a fejünket Auval, hogy kéne valami különlegesség... És ez volt Au ötlete:

- Mi lenne, ha megbeszélném a többiekkel, hogy mindenkitől lehetne kérdezni valamit?
- Márminthogy az olvasók kérdezhessenek tőletek szereplőktől?
- Aham! ^^ Valahogy úgy, mint Kiwi egy blogjában! Csak hát eredetileg úgy gondoltam h csak tőlem lehessen kérdezni, de az milyen már, nem vagyok én olyan érdekes :P
- Naah ne becsüld már le magad! De oké, kérdezzük meg őket!

Szóval mindenkinek írtunk, vagy meglátogattuk és megbeszéltük, hogy oké, legyen. Még Csonti is belement nagy nehezen, de Villámszárny is!! Szóval most mától két hétig kommentben kérdezhettek a szereplőktől, csak írjátok hogy kitől kérdeztek és a bloggal kapcsolatos legyen! (Ezt minek is írom le, miről lehetne még kérdezni???)
- Villámszárny, szereted a vajas kenyeret? - (egy bébisárkány)
- Őőőőőő...... *vakarja a fejét*

Jah... Valami ilyesmit..... XD Szal ha lehet ilyet ne mert kiidegeljük szegényeket :'D Nyah.... remélem tetszik az ötlet, de ha nem akkor le fogom venni ezt a bejegyzést....

Sziasztok!



Üdvözlettel HTTYD Fogatlan és
a Sárkány Naplók Szereplői.



20 megjegyzés:

  1. Nyuff én leszek az első komment*-* xdd
    Auróra: Van valami hobbid, amit folyamatosan csinálsz? Ha igen, mi az?:33
    Villámszárny: Egyszer eljössz hozzám egy pizsama partyra?*OOOO*

    VálaszTörlés
  2. Au: szoktál sárkányokról portrét készíteni?? :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. szegény villámszárny ez jó volt :""DD oki szal....
    Au: Mi a legnagyobb álmod a világon? :)
    Villámszárny: Majd egyszer elmegyünk vásárolni? *-*
    Tate: Adsz autogramot???? *00000*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú, és Tate ha adsz akk elküldöd majd nekem Verával majd facebookon v ilyesmin képként? ^^ :*

      Törlés
    2. XDD majd megbeszélem vele :D

      Törlés
    3. Jaa, igazad van Viki! Kéne autogram ;)

      Törlés
    4. Aha, hát ilyen menő sárkánytól! XD

      Törlés
  5. Au: Hallgattál Gatopaint zenéket? Mert valami kegyetlen jók! Próbáljátok ki! :D

    VálaszTörlés
  6. Au: megpróbálod lerajzolni Jázmint?
    Létszi *bociszemekkelnézekrád*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és még egy
      Bárki: hányan vannak John és Jázmin kölykei? És mind éjfeketék?

      Törlés
  7. Nem sárkánynak, de neked: hová lett a gengszteres bejegyzés? Nem akartam rosszat írni, vagy megbántani téged, ha mégis sikerült volna, ne haragudj!
    Au: mit éreztél, amikor rájöttél, hogy tudsz világítani?
    John: elárulod a titkod? Éjfúriák akarunk lenni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első és a harmadik kérdésre a válasz engem is érdekel

      Törlés
    2. A nekem feltett kérdésetekre elmondom itt a választ... igazából eléggé magánügyi dolog.. a lényeg az h megbántottam vele valakit és inkább levedtem, s így már kedvem sincsen tovább írni...

      Törlés
    3. De kérlek ezt ne vegyétek magatokra, ezt neked mondom Deer, nem miattad. És.. ha jól emlékszem a kommentedre még írtam egy olyat h megértem h furcsálltad a fegyvereket, de a blog velünk kb párhuzamban játszódik időben.

      Törlés
    4. Apropó...a többit azért továbbítod Auéknak?

      Törlés
    5. Igen, már folyik a válaszreakció :)

      Törlés