2016. március 18., péntek

61 - Csapatban


~Auróra~

Anival és a másik 4 árva sárkánnyal rövid időn belül megbarátkoztunk. Minden nap máshol volt a táborhelyünk, mert Ani nem a szigetre való volt, s árvák lévén mi sem.. Valahogy így sem volt helyünk a világban. De azt nem tudtam Ani honnan jött, és miért nem a többi emberrel van. Ő egészen más ember volt, mint akiket eddig ismertem. Vikingnek vallotta magát. Azt hiszem ez egy ilyen ember csoport vagy ilyesmi lehet...
Mindenesetre nagyon más volt mint a vadászok. Máshogy öltözködött, máshogy viselkedett és máshogy beszélt. És ő tényleg szeretett bennünket. Mindent megtett, hogy jól érezzük magunkat, ám ha kellett meg is szidott minket. Anyukánk helyett anyukánk volt. Ahogy azt a többiek is mondták.
Noxiku volt az egyetlen kellemetlenség a közegben. Azazhogy csíptem én őt is, csak hát.. ő nem csípett engem. Csak szó szerint.
Folyton morgott, karmolt, harapott, mindent csinált, veszekedett és verekedett velünk. Ő valahogyan egészen más volt, mint Gyöngy, Forte, vagy esetleg Fogas, akivel amúgy nem sokat beszéltem…
- Tűnjetek innen! – morgott rögtön Noxiku, ha túl közel mentem hozzá.
- Szívesen, de akkor dobd már légyszi ide azt a halfejet, ami a lábaid előtt fekszik! – emeltem fel kicsit, magabiztosan a farkam.
- Ezt? – mutatott rá mosolyogva.
- Azt. – bólintottam.
- Ez sajnos az enyém Csillag. – nyelte abban a pillanatban le. – Keress másikat.
- Arrr, nah megállj csak! – dühödtem fel és vicsorogva nekiugrottam.
- Hé, mit csináltok?? – futott oda Forte és Gyöngy, és végig nézték, ahogyan elkezdtünk verekedni. Mint egy kis golyócska, úgy gurultunk ide-oda, s hol ő nyomott földre, hol én őt, s közben hangosan acsarkodtunk.
- Nah nem adod fel? – morgott a képembe, mikor maromat a földnek nyomta.
- Nem.. nah és te? – terítettem most én le.
- Én sosem adom meg magam. – vigyorodott el és egy picike szikrát röpített az arcom felé, én meg ijedten lehunytam a szemem, mert azt hittem nagyobb is jön. De nem jött, ehelyett kiszabadult és elfutott előlem.
- Nah kapj el, ha tudsz Csillag. – vigyorgott magabiztosan.
- Hülye vagy! – ugrottam mérgesen utána.
- Kérek egy halat kárpótlásul!! – futottam a nyomában.
- Ezek.. most verekednek, vagy játszanak? – néztek minket félre döntött fejjel a többiek.
- Fogalma sincs.. – vonta meg vállát Gyöngy.
- Mi, én komolyan mondtam! – néztem meglepődve rájuk.
- Megvagy! – ugrott ekkor egy ágról rám Noxiku, s diadalittasan kihúzta magát.
- Asszem győztem… - szállt le rólam.
- Jó látni, hogy te csak kergetőztél… én viszont kérem a halam. – álltam elé.
- Jó, ha neked csak az kell… - forgatta meg a szemét és felöklendezte nekem, amit elnyelt előlem. Nos igen, ugyebár a sárkányok néha adnak a saját gyomrukból halat a  másiknak, attól még, hogy nem a szüleimmel nőttem fel, ezzel én is tisztában voltam. De mégiscsak.. Noxikuval nem voltunk olyan jó bizalmi kapcsolatban, szóval ezt furcsállottam. S nem is voltam hajlandó elfogadni.
- Nem kell az a hal… a vacsoránál kérek egyet a tieid közül. – mondtam zavartan.
- Hát jó… - mondta s benyelte újra. – Akkor kellemes éhezést… - mondta kissé talán sértődötten és felrepült az egyik fára. Én meg mentem a két lányhoz.
- Ez mi volt? – nézett rám Forte meghökkenve.
- Semmi, nem tudtam megverni… - ráztam meg magamat sértődötten.
- Az kit érdekel. Ő sem vert meg téged.
- Ezt meg mire kéne vélnem? – vontam fel nem létező szemöldököm.
- Arra, hogy szerintem nem akart verekedni, inkább játszani.
- Nekem sose adta így vissza a halamat, amit megevett előlem. – nézett hatalmas szemeivel az enyémbe Gyöngy.
- Noxiku egy bunkó, és kiszámíthatatlan. – morogtam – Adja vissza a halam és tovább nem érdekel a dolog.

Aznap este azonban nem kaphattam meg azt az elrabolt halat.. mert nem úgy alakultak a dolgok, ahogyan azt vártuk. És ahogyan Ani tervezte.
Azon az estén szürkületkor furcsa szagok kezdtek el terjengeni a levegőben.
- Emberi szag! – szimatoltunk mindnyájan. Ám Ani nem volt ott velünk, elment valahová, azt hiszem gyógyfüveket szedni.
- És most? – néztünk össze.
- Hol lehet?
- Mi lesz, ha megtalálják? Vagy minket?
- Akkor jól ellátjuk a bajukat! – toppantott Noxiku.
- Igen, biztosan hasra esnek majd félelmükben 3 kölyök sárkánytól, meg egy majdnem felnőtt suttogó haláltól. – forgattam meg a szemem. – Ezek egyszer… MEGÖLTEK EGY FALKA ÉJFÚRIÁT!!
- Ugyan, honnan tudod te azt?! – morgott.
- Tudom…. – halkultam el – egy… egy barátom így lett árva valaha…. – hajtottam le a fejemet.
- Ohh sajnálom…. – nézett rám Gyöngy is és ők is lehajtották kicsit a fejük. Még Noxiku és Fogas is. Ez a sárkányoknál egy fajta részvétnyilvánítás…
- Igaza van… képesek ilyesmire. – felelte Fogas halkan.
- Akkor mi legyen? – mondta viszonylag halkan Forte.
- Először is lehalkíthatnád magad. – mondta Noxiku.
- Ez nálam suttogás.
- Akkor addig ne beszélj, csak ha muszáj. – tanácsoltam. – Oké? És bújjunk el…
- Oké. – bólintottak és elrejtőztünk a bokrok között.


(Hangulatfestés képpen!!)

Nem kellett túl sokat várnunk, és Ani futott felénk. Minket keresett.
- Fogas!! Gyöngy, Csillag!!! Noxiku, Forte, merre vagytok?? – kiáltozta, mire oda futottunk hozzá.
- Á, végre megvagytok! – ölelt meg. – Mennünk kell, észrevettek, fel akarják gyújtani az erdőt!!
Nem kellett kétszer mondania, mind felmásztunk Ezerfog hátára, s ő is mögénk ült, így indultunk ki a sűrű erdőből.
- Mondd, hogy tudod, merre megyünk! – kérlelte Forte Fogast.
- Tudom, merre megyünk, csak azt nem, hogy nem állják-e utunkat ott. – felelte gondterhelten.
- Jobbra!! – kiáltott ekkor fel Noxiku, s hirtelen elkanyarodtunk. Még időben, mert egy szekerce repült felénk balról.
- Megtaláltak! – bújt hozzám Gyöngy.
- Sokan vannak, minden irányból! – mondta Noxiku.
- Fel kell repülnünk! - néztem az égre. – Csak fentről nem tudnak ránk támadni.
- És mégis hogy jutunk fel nagyokos?
- Igen Csillag, itt nem tud Fogas felrepülni, túl sok a fa!
- Hát akkor majd csinálunk helyet. – mosolyodtam el.
- Gyerünk sárkányok, itt az ideje kiállnunk magunkért! – ugrottam át a suttogó hátáról egy ágra, melyre nagy nehezen visszahúztam éppen leesni készülő hátsó felem.
- Csillag! – ijedt meg Ani.
- Gyertek, tartóztassuk fel őket!! – ugrottam egy ember fejére, mire arra rászorult a sisak.
- Gyerünk!! – lelkesült be Forte és ők is nekiestek a csatának. Nyilakat kerülgettünk, lábak közt futkostunk. Pont mint Sapphire-ral. Tudtam, hogy ha neki bevált, nekünk is be fog.
Ani nem sokára vette is a lapot, s bebújt Fogas fején lévő tüskéi mögé.
- Döntsd ki a fákat gyökerestül! – súgta neki, s ezzel eltűntek a föld alatt.
Nem sokára sorra el is kezdtek kidőlni a hatalmas fák, ahogyan Ezerfog szét rágta a gyökereiket.
- Segítség!! – kiáltott Gyöngy, akire rádobtak egy hálót, de nem, nem nyernek mégegyszer ők!!!
- Engedjétek el!! – ugrottam oda és széttéptem a hálót. Már eléggé egyértelműen vesztésre álltunk, reméltem, hogy Aniék sietnek.
- MENJETEK INNEEEEEEEEEEEEN!!!!! – kiabált az emberek arcába Forte. Messze voltam tőle, mégis sajgott a fülem.
- Adok nektek ránk támadni! – fejelt le valakit Noxiku is.
Ekkor egyszercsak egy hatalmas fa éppen mellettünk dőlt ki, s ezzel közém és az emberek közé állt. A föld alól pedig Fogas és Ani tört fel.
- Menjünk a többiekért Fogas!! – kiáltotta Ani, s fel is kaptak minket, majd repültünk fel az égnek.
A pech (vagy tán mégsem az lett volna?) az volt, hogy egy nyíl éppen az orrom előtt húzott el, s meg is karcolta annak hegyét, én meg ijedtemben hátra estem, le egy fára.
- Csillag!!!! – nyúlt utánam ijedten Forte. Az emberek meg ugyanígy tettek. Futni kezdtem előlük a földön, mígnem egy peremhez értem. Ahonnan nem volt már út. csakis a tenger. Én meg valahogyan nem éreztem ehhez az ugráshoz kellő vonzalmat a vízhez. Meg a haláloz.
A többiek már repültek felém, de láttuk mindnyájan, hogy nem fognak elérni. Mögöttem pedig egy sereg ember volt, akiken átjutni lehetetlenség volt.
S ekkor megdobbant a szívem. Tömény élni akarás volt ez az ijedt dobbanás, összement a pupillám, tudtam mit kell tennem. És nem mertem ellen szegülni az ösztönnek.
Abban a pillanatban a lábaim megmozdultak. Futottak, majd már csak a levegőt érték, akárhogyan kapáltak. Leugrottam.

Ugrottam és zuhantam. És abban a percben reflexből szétnyílt az a két szép szárnyam, és ezúttal fel is emelt a szél!!!
Feldobott, siklottam rajta, de nem mertem megmozdulni. Csak annyit éreztem, hogy a légáramlat a testemhez szorítja a lábaim, s engedtem ebben neki. Szememmel szaporán pislogtam, ahogyan fújt bele a szél, s ekkor, ahogyan visszatágult a pupillám, rájöttem mi is történt. Ijedten nyeltem egyet, mikor rádöbbentem, hogy messze magasan nincs semmi a talpam alatt, csak a hullámzó tenger méterekkel lejjebb.
Meg kellett próbálnom csak még valamit.. csapni a szárnyaimmal. Nagy nehezen rávettem magam, hogy ha már ez az első, és talán utolsó eset, hogy repülhetek, hadd próbáljam ki én lökni magamat előre.
Megmozdítottam hát a szárnyaimat lefelé, és meglepődve tapasztaltam milyen nehezen nyomom le. De ahogy lenyomtam kaptam is fel kitárt helyzetbe. Próbálkoztam még, s nagyon jól elszórakoztam vele. Hiszen mégiscsak… életemben először repültem!!! Szárnyaim már nem csak felesleges, nem használt végtagok voltak csupán, hanem a világot és életet jelentő szervek.
- Repülök… - kezdtem halkan mosolyogni. Ekkor repültek mellém a többiek.
- Minden rendben Csillag?? – nézett tátott szájjal Gyöngy.
- Repülök!!! TÉNYLEG REPÜLÖK!!!!!! – kiabáltam boldogan és esetlenül csapkodtam szárnyaimmal, miközben nem vettem észre, hogy vészesen a tenger felé haladok.
- Remek, lesz még rá esélyed nyugi, inkább gyere. – felelte ez a szájhős, miközben a túloldalamon repült.
- Te is tudsz repülni, Noxiku? – csodálkoztam rá.
- Miért, mire számítottál? Csak a pisisek járnak egész életükben a földön.
- Csillag, gyere! – nyújtotta mosolyogva a kezét Ani, s nagy nehezen oda evickéltem a karjai fölé, majd becsuktam a szárnyam és bele estem a kezei közé.
- Ügyes vagy kicsikém, már tudsz repülni!! – simogatott meg. A keze melege a szívemet is melegséggel töltötte el.
- Igen…. meg tanultam repülni.


Nemsoká találtunk egy másik, nagyobb szigetet. Innen fentről minden olyan szép volt. A sziget pedig olyan nagy és olyan zöld.
Itt szálltunk le, s az éjszakánkat is itt töltöttük. Tábort vertünk egy hatalmas fán!! Ani karjai közt aludt Gyöngy, mellette a lábán Forte, s én is hozzá bújtam az oldalához. Összekuporodva, fejemet a nő oldalának támasztva szívtam magamba a szívek melegét, s szinte mintha doromboltam volna, olyasmi hangok hagyták el a torkomat.
Résnyire nyitva volt még ekkor a szemem, s elégedett pillantások közepette láttam Noxikut, ahogyan bátortalanul ő is oda vánszorgott Ani mellé, s hozzá bújt a másik kezéhez. Ani kedvesen megsimogatta a fejét, majd Noxiku felugrott egy másik ágra és ott feküdt le.
- Jó éjt… - dörmögte Fogas mély, nyugodt hangja, s ezzel hunytam le a szemem.
- Jó éjt.





10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett! Cuki lett! Örülök, hogy tudsz repülni! :D
    Várom a kövit!

    VálaszTörlés
  2. Ha 3hétbe kerül én az öszes fejezetet elolvasom 1->61.ig

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Halihó! :)
    Olvasgatom egy ideje a blogod, és én is nagyon várom a történet folytatását!
    Szép napot!

    VálaszTörlés
  5. Szia! :)
    Idestova csaknem egy éve olvasom a blogod, eddig talán nemigen írtam még megjegyzést, de most újra rátaláltam, és kicsit meglepődtem, hogy ennyi ideje nincs új rész. Véletlenül sem szeretném, hogy ez kötekedésnek tűnjön, de ugye nem akarod félbehagyni ezt a jó kis történetet, mint a második világ bloggerinája? Kérlek, kérlek, olyan jó lenne az új részt olvasni! :)
    Snow

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülök, hogy írtál! :)
      Örülök, hogy tetszik, és hát... Az az igazság, hogy mostanában az érdeklődésem nagyon elfordult erre meg arra, saját történetek, és miraculous fanfikciók... És kevés ötletem volt. Vagyis tudom, mit akarok, csak annál részletesebben kell megírnom, hogy szép legyen.
      Mindezek ellenére a válaszom: nem, nem akarom félbehagyni. :) Nagyon nem. Utálom, ha valaki félbehagy egy történetet, főleg mikor én imádom, és így sosem tudom meg a végét... Pont a minap láttam neki tovább írni, mert én is tudom, hogy le vagyok maradva, és szeretném folytatni, csak hát máshoz jött az ichlet és ilyenkor inkább azt írom, mert mást nem megy. Nem lesz jó. Ezért hanyagoltam, de folytatni fogom :)
      Egyébként tényleg köszi, hogy írtál, mert ha látom, hogy van még valaki, aki foglalkozik azzal, amit csinálok, az mindig erőt ad, hogy újra elővegyem :) Szóval igen, ha megint lemaradnék egyszer a jövőben, nyugodtan sürgessetek meg, nálam használ :DD
      Üdvözöl: Vera ;)

      Törlés