2016. július 19., kedd

Kampány a fanficekért

Sziasztok!
Ne haragudjatok, de ezúttal nem részt hoztam, hanem egy kis linket és pár szót :)


Kérlek, olvassátok el ezt a cikket: http://kissordeath-andreaszabo.blogspot.hu/2016/07/kampany-fanficekert.html?m=0


Én igenis egyet értek  leírtakkal! A fanfickiók szerintem igenis fontosak, ha valaki írni kezd, főleg mivel, én is így kezdtem és azokkal foglalkozom :D Azóta van két saját történetem, amit próbálok  lehető legegyedibbre írni, de azt hiszem, mindig imádni fogom a fanficeket, mind írni, mind olvasni *-*
Szóval muszáj volt csatlakozni ehhez az egészhez, ha ti is egyet értetek, vagy szeretitek a fanficeket, légyszi kövessétek a példánkat, és ha van blogotok, tegyétek ki a plecsnit ^^ Hogy idézzek:



Ha támogatod a kampányt, csak annyit kell tenned, hogy:

- kirakod a plecsnit
- megosztod a cikket
- elterjeszted a fanfictiont
- olvasol fanfictiont
- írsz fanfictiont



Nah, nekem kész is! ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése