2015. július 17., péntek

Mi ez a rajzolás??

Halihó olvasók! (:

Ezúttal nem részt hozok, most kicsit várunk, mert megkell várnom a blogírótársam, de azért írok közben is és majd kiteszem, ha ő is kész lesz. (:

Most azért írok, mert ezen már gondolkodtam.. és ismét megtaláltam az első Világréme rajzom. Megnézegettem és.... Rájöttem, hogy az sokkal világrémésebb lett mint amiket most posztolok a bloghoz XDD Szal gondoltam megmutatom:

Régen:




Most:



Jah meg ez is XD:


(Ennek az utolsónak mondjuk storyja van, amire már nem emlékszem, csak hogy valahová autóval mentünk és elképzeltem, hogy milyen lenne ha Au-t is vinném XDD Hát élvezné a menetszelet a kocsi tetején!)

De most nah XD Szerintetek azért jól néz ki az én kis, kicsit átváltoztatott Világrémém?

(Pl észrevettem, hogy az enyémnek máshol hajlik a lába xd)

Nah Sziasztok, légyszi írjatok kommentet, hali! :DD

4 megjegyzés:

  1. Yuuuy a régi de jóó lett!!! o0o

    VálaszTörlés
  2. sztewm mind nagyon jó :D Aa régi talán tényleg jobban hasonlít de az újak meg cukibbak :D

    VálaszTörlés
  3. Nekem mind tetszik mert a régi télleg jobban hasonlít a filmben lévőhöz de a mostani meg annyira cukiii :3

    VálaszTörlés
  4. Szerintem mindegyik gyönyörű! :)

    VálaszTörlés