2015. augusztus 3., hétfő

Kék halál - Mélytengeri veszedelem

Heló mindenki! :))

Valakinek megígértem egy kommentben.. (ne haragudj de már nem tudom ki volt az)Szóval.. Megterveztem a kék halált mint saját sárkányfajt *-*

Amúgy van egy olyan sejtésem, hogy a HTTYD 2 ben van már egy ilyen nevű sárkány.. Ezért kitaláltam neki egy másik nevet is: Mélytengeri veszedelem.
Ugyanis ez a sárkány a tenger mélyén él. Tüdeje és kopoltyúja egyaránt van. Valamint úszóhártya az ujjai között, és hatalmas lebenyek a hátán és a farkán a tüskéi közt amivel könnyen úszik. Jah és a hátsó lába csakugyan uszony. :))

Mutatom is:





És egy jelenet, mikor a szigeten volt:




(Bocsássatok meg, de ezt a rajzot nem tudtam egyben lefotózni :(( És ez A3-as lap szal a szkennelőbe nem fér be... 


Nah mindegy.. Remélem tetszik :)
A legközelebbi viszont olvasásra!
Sziasztok!

9 megjegyzés:

  1. Igaz,hogy nekem már előbb elküldted,de nagyon jó lett,érdemes volt ennyit dolgozni vele :3

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép lett :D (hogy tudtad a jobb oldali fullánkot így felülről lerajzolni?:O)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. őszíntén: elég szarul XDDD soha ne rajzoljatok fürge fullánkot hátulról-felülről!!!! mert az eredmény borzalmas!!! xdd élő példa vagyok. bár ha engem kérdezel szerintem maga a testalakjja is furán néz ki az IGAZINAK a filmben. h elölről nézed a lábit! nah mindegy. xd

      Törlés
    2. Azok :DD amugy arra kíváncsi vagyok leesett-e valakinek h kire van itt utalás a rajzon xdd a rajzon jól látszik a sárkányon, az írásban nem annyira volt feltűnő.

      Törlés
  3. XD sziasztok,én kék halál vagyok és jöttem a processzorodért XDDDDD ennek a sárkánynak az étrendje :számítógép

    VálaszTörlés