2015. augusztus 14., péntek

Pár új rajz

Sziasztok! (:

Sajnálom, hogy nem voltam, nem voltam itthon, most meg nincs erőm írni.... De viszont rajzoltam sokat.. Vagyishát sokáig de csak kb 3 kép került ki a kezeim közül xd
Ezeket szeretném megmutatni :)

Egy kép Villámszárnyról:


És két kép jövőbeli részekből:



Merthát a kalózkodás egy storyból sem maradhat ki ;) És hogy ki az a zöldes Éjfúria? Hamarosan kiderül ;)

Amúgy van még egy rajz, amit gépen rajzolok, de az még nincs kész.. Ha kész lesz azt is felteszem.

Egyébként lenne egy olyan kérdésem, hogy incs esetleg kedvetek valami játékhoz vagy valamihez? Mondjuk egy kvízhez, vagy rajzversenyhez, vagy csupán valami olyan bejegyzéshez a részek között amiben beszélek valamilyen témáról nektek...? Csak mert eléggé leállt a blog, és úgy érzem egy ideje a kutya se olvassa, ami hát azért idegesít, mert volt idő, amikor láttam h sokkal többen olvastok... xd
Szal.. Ha lenne valami ötletetek, vagy valamelyik az enyémek közül szimpatikus, akkor írjatok kérlek kommentben!

Nah sziasztok!!



16 megjegyzés:

  1. Egy dolog,Vera. A kutya nem tud olvasni ;) XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát..... igaz lehet.. de... ha egy sárkány tud blogolni... ;)

      Törlés
    2. szal mi az h nem olvassák XDD

      Törlés
  2. én szívesen töltögetnék kvízt:D és nagyon nagyon szép lett az összes rajz! ^^

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Azt hittem viccelsz a kalóz sárkányokról, de most jót röhögtem rajtuk xDDD Nagyon édesek, nagyon jók a rajzok^^ És igen, jó lenne egy kvíz töltés:DD

    VálaszTörlés
  5. oki, köszi a kommentet Gréta :DD

    VálaszTörlés
  6. DoWatYouWantBecausePiratesAreFree YOU ARE A PIRATE!!! :333

    VálaszTörlés
  7. Szia! :) Rendszeresen olvasom a blogodat, és nagyon aranyos. A magam részéről szívesen benne lennék egy rajzversenyben! :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű rajzok! Kvíz legyen! :)

    VálaszTörlés
  9. Sapphire lesz a jövőben azonnal tovább olvasok ííí!

    VálaszTörlés