2015. szeptember 2., szerda

Fontos közlendő!! - Itt a suli

Heló mindenki! (:

Fontosat kell mondanom nektek.. Nem tudom most végülis hányan követitek figyelemmel az én kis blogomat.... De nos elkezdődött a suli... Én pedig most lettem 9-es... Mondjuk évvesztes vagyok, de ez más kérdés... (nem buktam, nem visszatartottak, betegség miatt lett így! xd)
Szóval a lényeg, hogy új suli... új év... és ezáltal több probléma is felmerült :/

1. A suli miatt anyáék leakarnak korlátozni, hogy 10 kor ágyban legyek... ami engem nagyon idegesít xd

2. Van olyan napom amikor negyed ötkor van vége az utsó órámnak :P
Mert iparművészetibe mentem animációra :3
Animátor leszek emberek XDD Nah mindegy.. (:3)

Szal.. az a lényeg hogy félek tőle, hogy keveset lesz időm és erőm írni... Pedig pont jönne az ichlet :c Nah mindegy.... Majd igyekszem azért!

A viszont olvasásra mindenkinek! (:
Sziasztok!






7 megjegyzés:

  1. nagíon jó rajz!! és oki :()

    VálaszTörlés
  2. Na, hivatásos animátor :D irány a DW

    VálaszTörlés
  3. Az3rt sok sikert! (Az animátor két szakmát jelent am xd)

    VálaszTörlés
  4. *-* yaaay megyek veled a animálni LOL xD vagy művészeti nem tom xD

    VálaszTörlés
  5. Szia! Azért abba ne hagyd :) Nem tudom, milyen az időbeosztásod, de a magam részéről füzet hátuljába, sajtfecnire a suliban is tudok írni, csak persze legyen mit. Vázolod, otthon tisztázod, fölrakod: nagyon várjuk!

    VálaszTörlés