2015. október 16., péntek

1 ÉVES A BLOG!!!!!

VÁÁÁ SZIASZTOOK!!!!

Annyira az eszemben volt aztán annyira suli volt hogy annyira elfelejtettem!!!!
Szeptember 27-én volt a blog első bejegyzése!! Tehát már elmúlt 1 éves a blogom!!!

Boldog szülinapot Sárkány Naplók!!! ^^

Ember lehet, hogy ennek csak én örülök ennyire? XDD nah mindegy, remélem azért még valaki olvas engem. Mert én igazából boldog vagyok hogy már ennyi ideje működik ez a kis blog *-*

Bevallom nektek, régóta foglalkozok írással, de ez az első olyan storym, ami úgy tűnik véget is fog érni XD mármint.. egyszer valamikor. Mármint... a legtöbb storymnak vagy nincs vége, vagy sokára lesz még és mindig más van és elfelejtem ,mert hosszú időkig elvesztem iránta az érdeklődésem.. A Sárkány Naplók azonban úgy érzem mérföldkő az életemben. Ez a story még akkor is folyamatosan foglalkoztat, ha éppen nincs kedvem azt írni, ami a folytatás kéne, hogy legyen XD rajzolok, elképzelem, fejben továbbírom: sosem tudom hetekre kiverni a fejemből! És hogyha még maradt pár ember, akik olvassák is, akkor pláne örülök!

A napokban megint nekiálltam plussz dogoknak.. és hát nagyon sok iskolai dolgom is volt, vagyishát.... Igazából a dolog arról szól, hogy sokáig vagyok suliban (bár nagyon jól tudom érezni ott magam) de este legtöbbször hulla fáradtan érek haza.. és elvileg még tanulnom is kéne. (Nem mintha túlzásba vinném XD) Csupán az elmúlt 1 max 2 hétben vettem észre, hogy már nem vagyok olyan fáradt délután :D És hát korábban is kell lefeküdnöm.. ez is hozzájárul, mind ahhoz h nem tudok sokat írni, mind ahhoz, hogy kevésbé vagyok fáradt XD De megint vannak új ötleteim, ezek ha kész lesznek majd meglátjátok ;) Időnként jönnek új ötletek a blog folytatásához és hát ezek vagy foglalkoztatnak egy ideig aztán elfelejtődnek.... vagy leírom előre őket. De ezt csak az utóbbi időben kezdtem el, hogy leírjam előre. Pedig már tudom mit akarok kihozni a dologból, csak kellenek összekötő részek, ráadásul lehetőleg szépen, színvonalat tartva leírva és hát valljuk be, ha csak annyit írnék amit már nagy vonalakban tudok, egy perc nyugtotok nem lenne a drámai cselekményeimtől XDDD Szóval úgy döntöttem kicsit visszafogom magam és ráfekszek a nyugisabb részekre is. (Páraknak ez megkönnyebbülés lehet XD) Szóval igyekezni fogok hogy azért értelmes legyen a történet! :D Egyébként ha valamelyik részben valamit nem értetek / értettetek nyugodtan írjátok meg és megpróbálom elmagyarázni :) Az egyik résben, ahol abban a barlangban voltak Auék, ahol halucináltak, azt megértem, ha nem igazán értettétek, kicsit zavaros volt XD

De ez hogy is jött ide a szülinaphoz? o.O Nah jó, befogom a szám XD

Nem tartalak tovább fel, amit akartam azt hiszem el mondtam! :)
A lényeg, hogy lehet, hogy lesznek szünetek a blogban.. nem ígérem ,hogy most naponta vagy két naponta fogok írni.... azt sem hogy hetente.... De az biztos, hogy nem hagyom abba.... Mert a szívemhez nőtt a történet és a blog és nem akarok teljesen elszakadni tőle :'))

A legközelebbi viszont olvasásra! Sziasztok! :)

5 megjegyzés:

  1. jeuhúúúúúú!! ^^ boldog szülinapot!:D

    VálaszTörlés
  2. Boldog szülinapot a blognak! :)
    Úristen, most nézem a többiek blogját is, most mindenki hirtelen 1 éves lett! X)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaja én is elgondolkodtam ezen :D sztem azért mert sokaknak ugyanakkor lett blogja, lett egy ilyen blogőrültet hullám akkoriban azt mindenki csinált xd csak ugye soknak nem volt hosszútávon folytatása...

      Törlés
  3. És már boldog második Szülinapot is a Blognak :D

    VálaszTörlés