2017. január 7., szombat

Elérkezett 2017!!

Khm... akkor először is... :

UTÓLAG IS BOLDOG SNOGGLETOGOT ÉS BOLDOG ÚJ SÁRKÁNYOS ÉLMÉNYEKBEN GAZDAG ÉVET KÍVÁNOK MINDNYÁJATOKNAK!


Én kb ilyen lehettem, ahogy eljött az Éjfél XDD
Nekem pont elég volt annyi 2016-ból, amennyit töltöttem benne! Reménytelien fordulok 2017 felé *-* Remélem nem hagysz cserben <3

Nya... Most akkor kezdődjön a szokásos magyarázkodás, amit mindig mindenki levág, mikor egy hosszú időre eltűnt? Vagy inkább hagyjuk ezúttal ki? *elgondolkodok* Nah oké, nem hagyom ki, de csak mert már hónapok óta nem volt felőlem hír...
Gyerekek. Két szó: Ihlet hiány. Ennyi a magyarázat. Ennek pedig az utóbbi időben igen sok oka volt... A legfontosabb, hogy nagyon sok minden változott körülöttem. Ez alatt azt értem, hogy... Mikor ezt a blogot elkezdtem, a hat főszereplőt a hat barátomról mintáztam. Azóta pedig, lássuk be... Csak egy maradt nekem (igen Viki, te vagy az *-* XD). Szóval igen, szétesett a csapat körülöttem, és ezáltal a jövőbeli részekre irányuló terveim is lassacskán széthullottak... Már nem tudom, mit fogok ezekből kihozni.
Mindenesetre pár fontosabb dologgal, szeretném a történetet rendes lezárással ellátni. Ezért skacok, most mondom, hogy amíg azt nem mondom, hogy többet nem írok részt, addig agyalok a folytatáson/lezáráson! Nem mondom, hogy sok rész lesz addig, sem hogy kevés, de lassan sajnos a vége felé vesszük az irányt a történetnek... Ne haragudjatok.
Most néztem vissza a blogot és gyerekek, már vagy 4 évet áthidaltunk! Pontosabban hármat, és most léptünk a mai bejegyzésekkel a negyedikbe. Akár hiszitek ez után a kihagyás után, akár nem, ez a blog nagyon sokat jelent számomra! Gyakorlatilag vele indultam meg nagyobb mértékben az írás felé, amit azóta is űzök (már mikor nem esek olyan gödörbe, mint az utóbbi vagy 2 hónap), ezért most köszönetet kell mondanom nektek! Tehát:


Köszönöm! <3

Köszönöm, hogy olvastok, tartjátok bennem a lelket, biztattok, és néha akár nyavalyogtok, hogy nem teszem itt a dolgom XD Igazából minden ilyesmi jól esik, még ha néha el is szomorít, hogy úgy érzem, cserben hagylak titeket.
Remélem még lesztek az idei évben is, akik várjátok azt a pár, csacska kis részt :)) Azt is remélem, hogy nem fogtok csalódni bennem, és a végén azt mondjátok majd: megérte éveken át várni a bejegyzéseket! Már ha van még, aki az eleje óta nem hagyott engem cserben :)

Egyenlőre ennyi lettem volna, de remélem minél hamarabb ismét jelentkezem! ;) Puszi mindenkinek, a mihamarabbi viszont olvasásra! :*


(UI.: mondtam már, h imádom ezeket a gifeket? *-* )



HTTYD Fogatlan, alias Vera




13 megjegyzés:

  1. Ha a végére érsz kezdesz egy új történetet hisz a blog cime Sárkány Naplók tehát többes számba van idáig csak au története van szóval lesz több is? Pls legyen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valaki rájött, hogy nem véletlenül ez a cím *O* De nem, nem terveztem utána több storyt... Az eredeti elgondolás az, hogy a többiek szemszögéből ezért vannak részletek, és elméletileg mindenkinek lenne egy olyan kis storyja, mint a "Nyesi szemével a világ" :) Az volt az ő része. Szikráéra tudom még, hogy mit fogok írni. A többiekével nem tudom mi lesz...

      Törlés
  2. MIT HAZUDSZ ÉJFÉLKOR AZ ÉNEKHANGOMAT HALLGATTADXDDDDD
    Vagy annak következtében néztél így ki? :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó volt, nyugi X"DDD De most arról beszélek, mikor a családtagjaimmal koccintottunk a pezsgővel. Illetve én esetemben: gyerek pezsgővel :D

      Törlés
  3. Inkább győzzenek le egy Gnúvadat, vagy természetfeletti erőkkel harcoljanak, esetleg fedezzenek fel új- romantikus- szigeteket-----NE ÉRJEN VÉGET A TÖRTÉNET!!!

    VálaszTörlés
  4. Vagy csak egyszerűen szóljon pár rész a sárkányéletről Hibbanton...

    Kérlek.... nagyon megszerettem ezt a történetet- és egy történetnek sosincs vége

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm az ötleteket, nagyon meghat, hogy ennyire a szíveteken viselitek a történetemet... :) Igyekszem még kihozni belőle, amit megérdemel méltó befejezésként!

      Törlés
    2. Remélem megértitek, hogy a végtelenségig nem húzhatom, és nem is lenne jó..

      Törlés
    3. Mi az hogy nem lenne jó?
      Nem akarom hogy vége legyen a blognak 😢

      Törlés
    4. Azért nem lenne jó, mert egy idő után nem tudok mit kitalálni... Vagyis de, persze hogy kitudok, de a színvonal nem marad meg. És ha nem élvezem az érződik az írásaimon, ezt tudom :) Szóval muszájból nem szeretném a végtelenségig csinálni, erre gondoltam skacok xd
      Imádlak titeket, amiért így megszerettétek az én kis hobbinak indult blogolásom <3

      Törlés
  5. Javaslom, hogy nézd meg újra az összes HTTYD filmet, mellékrészt- az kicsit segít az ötletelésben

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Auróra lila, a Flightmare-eknél a lila a "titan" szóval Auróra titan? xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Öhm, hát én erről nem is tudtam XDD szal nem, csak ilyen a színe :'D *sodban mindenféle lehet és ott csináltam meg eredetileg aztán jöttek az alakítgatások* De am köszi h erre felhívtad a figyelmem XD

      Törlés