2017. március 29., szerda

Rendhagyó fejezet - Karakter kihívás

Heló emberek! ^^
Most ez egy kis rendhagyó részecske, vagy mi lenne.. Gyorsan lehadarom, miről van szó XD
Akinek van wattpadje, vagy van állandó történetes blogja, az tudja, hogy mi írók szoktunk egymás közt ezeken az oldalakon amolyan díjakat és kihívásokat osztogatni egymásnak, persze akit érdemesnek tartunk rá^^
Én most Wattpaden kaptam egy olyan kihívást, melynek az a lényege, hogy két saját karakterrel beszélgessek én magam! Közben persze kérdésekre is válaszolgatunk, és hát hogy is kapcsolódik ez ide? Hát kérlek szépen úgy, hogy egyik szereplőnek ami Tate-ünket hívtam meg^O^
A kis iromány az egyik Wattpad könyvemben is kint van, de mivel mégiscsak Tate, gondoltam ide is kiteszem nektek, hátha érdekel! :D
Egyébként a másik karakteremet nem igazán ismerhetitek, mivel az ő története még nagyban készül csak, annyit kell tudnotok róla, hogy egy nagy démon-farkas keverék, és herceg, de amúgy órákig mesélhetnék, csak nem lenne értelme XD
No de akkor inkább lássuk is:

Üdvözlök mindenkit, ez itt a beszélgessünk Fekete Mauval (yep, az vagyok én), ma pedig két nagyon kedves (ahaaam) vendégünk van, köszöntsük a stúdióban Mortiferum Luxot és Tatet, az éjfúriát! ^^
*a háttérben természetesen felhangzik a nélkülözhetetlen tapsvihar*
Lux: Először is, ez itt a nappalitok. Másodszor pedig: Vera vagy, ne köntörfalazz.
Vera: Istenem ezek az összetett szavak... *sóhaj* Kit érdekel hol vagyunk, ez az én személyes szentélyem! *elégedett mosoly*
Tate: Egész takaros, ne hallgass a morgó farkasra, de azért a kell egy lakberendező, szívesen megadok egy címet... *kényelmesen elterül a fotelben*
Vera: Öhm... kössz srácok -_- Amúgy asszem Luxal már ismerjük egymást. *nézek rá*
Lux: Ezt lehet tagadni?
Vera: Tate, mi nekünk még nem volt élőben szerencsénk egymáshoz... *a hátam mögé nyúlok, majd az orra elé tolok egy papírt és ceruzát* Kaphatok autógrammot??? *-*
Tate : Persze ;) Hogy is hívnak? *veszi át*
Vera: Írd azt, hogy Fekete Maunak, légyszi *-*
Lux: Sosem végzünk... Tudod nekem még sok hercegi dolgom lenne!
Vera: Várj már kicsit *intem le, míg Tate lekörmöli az aláírását és átnyújtja. Én meg kb nyöszörgök egy sort, ez a belső fangörcs jele* Nah jó, most már boldog vagyok!
Lux: Örülök.
Tate: De amúgy elmondaná valaki, hogy mi ez az egész? Az egyik percben még Hibbanton vagyunk Nyesivel, most meg... itt, akárhol vagyunk.
Vera: Az mellékes hogy hol, de amúgy, ne lepődj meg... én vagyok az író, aki alkotott *kezeimmel ilyen szivárványt idéző mozdulatot mutogatok*
Tate: Óóóó... Örvendek :D Miatam ugyan nem lehet okod panaszra *nevet, majd hirtelen elhallgat* De várj... ez azt jelenti, hogy csak egy történet szereplője vagyok? *blokkol le*
Vera: Kezdjük is a kérdéseket! ^^" *vigyorgok és elkezdem felolvasni mobilról* Az első ugye az volt, hogy hívjak ide két karaktert, ez megvan ^^
Lux: Akkor nézheted is a következőt...
Vera: Azon lettem volna, ha nem szólsz közbe...
Lux: ... Csak olvasd!
Tate: Hé, csigavér haver, hogy beszélhetsz így egy lánnyal? *húzza össze a szemét*
Lux: Majd megismered és rájössz! *morogja* Csak kinézetre angyal, aztán megismered jobban is, és rájössz, mikre képes, és hogy milyen őrült.
Vera: *épp lepötyögök egy hirtelen eszembe jutott jelenetet, amiben hát leheeet, mondom lehet, hogy egy pár szereplő meg fog halniii...* Fogalmam sincs miről beszélsz... *ártatlanul mosolygok és kinyomom a jegyzettömböt*
Tate: Akkor is haver! Pf, és azt hittem te vagy herceg. Minek is a hercege?
Lux: A démonok tartományának vagyok az ura, ha érdekel, kis mitugrász...
Tate: Háh, spanolok én a démonokkal, a villám és a halál istentelen ivadéka vagyok, nem hallottad még? *nevet*
Lux: És még az első rendes kérdésig sem jutottunk... *motyog* Vera, vagy vágj végre bele, vagy én most elmegyek!
Vera: Oké oké, csak eltekertem onnan!! *keresem őrült pörgetéssel* nah, megvan! Allergiás vagy valamire? , Hm, aham, a szúnyogcsípésre XD de tényleg, állítólag egyszer feldagadtam tőle kiskoromban...
Lux: Én ezt nem mesélném ilyen vidáman...
Vera: Jah meg valami gyógyszerre, de mindig elfelejtem mi a neve XD És van egy sanda gyanúm, hogy a port se nagyon bírom... Hát ez van. Srácok? *nézek a vendégeimre*
Tate: *Lux szavába vágva* Tudtommal semmire, hacsak az angolnákat nem nézzük hozzá...
Lux: Khm... Én sem tudok allergiámról.
Vera: Jah, ilyeneken sosem agyaltam veletek kapcs... *tűnődök* Na majd kezdek vele valamit ^^
Lux: Szerintem jó ez így, nem kell bolygatni.
Tate: Most az egyszer egyetértek a megtépázott ordassal ^^"
Lux: Ennek a gyereknek a fele szavát nem értem...! *fújja ki a levegőt kétségbeesetten, mire én csak nevetek*
Vera: Na jó, kövi kérdés: Mit gondolsz a fentebbi (Rock N Roll című) zeneműről? Ami azt illeti, én ezt egész gyakran hallgatom, ugyanis tökre szeretem! ^^ Asszem egy Miracculous vidi alatt találtam meg amúgy XDD Tökre magával ragadott.
Tate: Azért ugye meghallgatjuk?
Vera: Hát persze, amúgyis ki tudna ellenállni egy olyan menő éjfúriának, mint te *-*
Tate: Hát éppen ez az... *húzza ki magát egy mosollyal*
Lux: Csúnyán kihasználod az adottságaidat, ugye tudod, kölök?
Tate: Te meg csúnyán nem a rangod.
*közben elindítom nekik a zenét és együtt meghallgatjuk, én el is kezdek dúdolni*
Tate: Ez tök menő, ilyenek Hibbanton miért nincsenek?? *totál lelkesen*
Vera: Na majd írok pár ilyen számot Hektorék szájába ^^
Lux: Nekem nem nyerte el a tetszésem. Ti emberek mind olyan ízléstelen zenéket hallgattok...
Vera: *sóhaj* Fogsz te egyáltalán ma bármire pozitívan reagálni?
Lux: Igen. Arra, mikor elengedsz innen.
Vera: Nah jó, ne is figyeljetek rá, mindig ilyen... *legyintek a kamerának* Következő kérdés, aszondja... : Mondj egy sorozatot és benne lévő kedvenc párosodat! Pf, könnyű! Miraculousból MariChat párosítás! *Q*
Lux: A lecsöpögött nyálad te takarítod fel...
Vera: Juj de szeretem Alyát is Ninóval! Vaaagy, a Csillag kontra gonosz erőkből Csillag és Marco párosa *-* Egyszerűen meg lehet őket enni, annyira aranyosak!
Lux: Oké lépjünk, én ismerek sorozatokat, de egyiket sem nézem, mert az emberek borzalmas sorozatokat csinálnak újonnan. Sárkány? *néz a mellette ülőre*
Tate: *mintha meg sem hallotta volna* Ami azt illeti, nekem arról sincs fogalmam, mi az a sorozat! *ránt vállat nemtörődöm stílusban*
Vera: Na igen, ez jogos... Hibbanton televízió sincs... ^^" *olvasok is tovább* Válassz egy jelenetet egy filmből, amit szívesen átélnél! Egyértelmű dolgok: HTTYD első film, Amikor Hablaty és Astrid repülnek! Bár mivel igazából vannak sárkányaim és ezt meg tudom tenni ezért inkább az esernyős jelenet a Miraculousból *O* Mondjuk igazából mindegyikhez csak egy fiú kéne....
Lux: Ott a világ, keress egyet...
Vera: Luxikám, ha ez olyan könnyen menne, hidd, el hogy találtam is volna ˘^˘ Meg te is barátnőt.
Lux: Igazad van, jegeljük a témát. Amúgy nem igazán van ötletem jelenetre. Mint mondtam, nem nézek filmeket.
Vera: Majd beléd tömök egy párat :'D Tate?
Tate: Még mindig nem tudom miről beszélünk... *nyugtalanul fészkelődik*
Vera: Jó, akkor ugorjunk XD Mi a kedvenc időtöltésed? Az írás, rajzolás, animációk készítése persze, barátokkal nevetni, a természetben sétálni... *számolom az ujjamon*
Tate: Hé, ez már elég sok kedvenc, nem, csajszi?
Vera: Nem, ezek mind kb egy helyen állnak dobogón ^^ Zsúfolt a hely, de ez van.
Tate: Jaahh... Én a haverokkal ökörködni. Vagyis... *elgondolkodik* Mióta Nyesi meg én összejöttünk azért... a vele való repülés is felmászott a listán.
Vera: aww, egyelek meg titeket.. *álmodozó sóhaj*
Lux: Az én válaszom érdekel, vagy mehetünk is tovább?
Vera: Ne siettess már, még csak most ültünk le! *mordulok rá*
Lux: kemény 20 perce vagyunk itt... Minimum.
Vera: Ohh... Nem baj, lesz mit leírni XD Na válaszoljon szépen a herceg.
Lux: *sóhaj* Nem szokott sok szabadidőm lenni... Mikor van, varázsigékről olvasok és gyakorlom őket. Az egészen lenyugtat.
Vera: Óóó, nem is tudtam *-*
Tate: Neked van varázserőd??
Lux: Van. Na mi van, rájöttél hogy én is vagyok valaki ezen a világon? *vigyorodik el, egy démonkacajhoz hasonló pofával*
Tate: Ja, öcsém, ez nagyon király! Grat! *veregeti hátba* Megmutatod??
Lux: *A szeme elkezd vörösen izzani ahogy felhúzza magát* Majd mindjárt mutatok én neked olya-
Vera: Lux, nyugalom van, üljetek vissza!! *ellentmondást nem tűrő hangon parancsolok rájuk, mire mindketten visszahuppannak* Nah, jó fiúk... Ha választanod kellene, kivel töltenéd legszívesebben ezt az időt? Nathaniellel *-*-*-* Valaki hozzon mán össze vele egy talit plíííz!!
Tate: Az ki? *néz Luxra, hátha ő érti a szitut*
Lux: Valami vöröshajú, francia rajzos gyerek...
Vera: Köszi, hogy lebutítottad a dolgot...
Lux: Igazán nem tesz semmit. Egyébként én nem tölteném senkivel, egyedül lennék.
Vera: ... tudom hogy nem igaz. Én alkottalak, értek a nyelveden.
Lux: Na jó.. Lenne olyan hölgy, de sajnos ő már nincs köztünk az élők körében. *süti le a szemét*
Vera: Ehh... Bocsi, hogy elszomorítottalak. *várakozón az éjfúriára pillantok, aki közben beleivott a kikészített teába, amit nekik csináltam*
Tate: Khm, igen, ity vagyoh, tyak megégethem a nyhelvem.. * liheg kicsit, majd újra behúzza a nyelvét* Szóval... Természetesen Nyesivel lennék éppen. Amúgyis ott lennék, ha nem idézel ide...
Vera: Bocsiii, de kellettél emitt T.T Van olyan desszert, aminek nem tudsz ellenállni? Fogalmam sincs, szerintem az összes ezt váltja ki XDD
Tate: Uuu, én a fagyasztott jaktejet imádom, főleg szardella ízesítéssel! *nyalja meg a száját* még mindig az a király!
Lux: Fúj... Nekem nem gyengém az édesség úgy, min egyeseknek. Szeretem, megeszem, de ennyi.
Vera: Nem lettél egy evőgép, Luxi... na mindegy.
Tate: Luxi... ez aranyos XD
Lux: Meg ne szólalj...
Vera: Kérek egy rövid beszámolót egy napodról! Fú, ezt te biztosan a karod? XD Elég sokat tudok dumálni.
Lux: mondd lényegre törően.
Tate: ami azt illeti, én is kezdek fáradni... *farkával a kanapé miatt felgyűrődött szőnyeget gyűrögeti*
Vera: oké oké... Hát nézzük mondjuk a mai napot (amúgy ezt a csevejt vasárnap folytattuk le... XDD). A lényeg, hogy felkeltem 7 kor, ami elég ritka így hétvégén, de nem tudtam aludni tovább XD Baromságokat álmodtam, de ezt mellőzzük... Aztán nekiláttam, hogy alkotok valamit írásügyileg, persze pont akkor jött az ihlet, mikor indultunk a lovaglásra. Ami amúgy tök jó volt, mert kinti pályán mentünk, és a kedvenc pacimon ültem! ^^ Bár van egy új ló, aki odakint épp akkor ugrotta át szépen a villanypásztort XD amitől persze alattam a ló késztetést érzett elindulni vágtában, ami annyira nem nyerő, ha előtted is mennek...
*A többiek már ásítozva, leragadó szemmel hallgatják, ahogy órákig mesélek, az az hogy ez Tate, Lux csak néz rám unott képpel, ahogy szokott*
Szóval lényegében egész nap írtam, és chateltem, és még most hajnalban is írok, mert erre meg most jött az ihlet XD De legalább ma termékeny napom volt... Na, skacok, hozzáfűzni való? XD
Tate: Hm, mi történt? *kapja fel a fejét, full kómás hanggal*
Lux: A kastélyban voltam, iratokat töltöttem ki, papírokat írtam alá, és voltam három megbeszélésen. Nagyon izgalmas volt. *sóhaj*
Vera: Fuuu... részvétem.
Tate: Ja hogy egy napom... Öhm, a gazdámmal voltunk repülni, aztán ebéd után összefutottunk a haverokkal, játszottunk pár meccset *mosolyodik el* Aztán mentem Nyesi elé és este vele voltunk a környező szigeteken.
Vera: Ahww... *újabb álmodozó sóhaj* Nah kapaszkodjatok meg... Már csak egy kérdés! Mennyire zavartalak ezzel a kihívással? Engem semennyire, én baromira éleztem! :D Mondjuk elég késő van és fáradt vagyok, de kit érdekel XDD Mindig is éjjeli bagoly voltam.
Tate: Szerintem csúcs volt, nekem bejött! :D Többször is lehetne ilyen összeröffenés, csak legközelebb szóljatok már előre, okés?
Vera: Okézsokéoké :33
Lux: Engem ne hívjatok többet, egy csomó időmet pazaroltátok el... *áll fel* Na végeztünk?
Vera: Hm, asszem jah ^^"
Lux: Huh, végre... Na, akkor viszlát, örvendtem Tate, vagy valami olyasmi... Egy ideig ne keressetek *azzal portált nyit magának és azon átsétál*
Vera: Morgós démonfarkas... *motyogom az orrom alatt*
Tate: Izé... én hogy jutok haza? *néz rám félredöntött fejjel*
Vera: Jahj *-* Cuki vagy így, khm. Mindjárt hazaküldelek ^^ De még kaphatok egy ölit? *O*
Tate: Persze :D *feláll én meg odamegyek és átölelem a nyakát*
Vera: Uuu ez jobb, mint hittem *-* *elengedem* na bye bye Tate, üdvözöld a nevemben Nyesit, meg mindenkit! *integetek, majd nyomok egy entert itt, mire eltűnik.*
Huh... *dőlök hátra* Jobban ment, mint vártam, végülis, nem szedték szét egymást XDD


Hát ez lett volna az én kis találkozóm és beszélgetésem két karakteremmel. Luxal már volt szerencsénk egymáshoz így, Tatel meg mióta akartam talizni, vágh!
Nya mindegy is skacok, de ez fergeteges, nektek is ki kell próbálni, jó érzés! Bloggeren ugyebár nem tudok úgy megjelölni embereket mint Wattpaden, de ha van közöttetek, akinek van kedve ezt megcsinálni, akkor itthagyok pár kérdést:


1. Válassz ki két saját szereplődet, vagy egy saját szereplőd és egy sorozat/film szereplőjét!
2. Kezdjük valami egyszerűvel: szereted a fagyit?
3. Nappal vagy éjszaka vagy aktívabb?
4. Ha tehetnéd, elköltöznél arra a helyre ahol a választott karaktereid élnek?
5. Ha eddig nem tettétek meg, beszélgessetek egy kicsit csak úgy a "vendégeiddel"!
6. Amúgy ti is szeretitek a nightcoret, vagy csak én bolondulok érte? XD
7. Képzeld el, hogy életed legfélelmetesebb helyén vagy. Mit tennél?
8. Szabadidődben mivel foglalatoskodsz  szívesen? :D
9. Zavar hogy ilyen össze-visszák voltak a kérdéseim? XD
10. Na és milyen érzés volt ez a kis eszmecsere? :D


Remélem tetszett! ^O^


Egyébként gyors helyzetjelentés: Semmit nem szeretek elkapkodottan kijelenteni, de izé, gondolkodtam a történet folytatásán, és vannak ötleteim ;) Szóval már nekikezdtem, remélem nem túl sokára már rendes résszel is szolgálhatok!
Addig is mindenkinek szép napot, sziasztok! :)


8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Akkor vágj bele nyugodtan, tényleg nagyon jó móka! :D
      Azért ha esetleg megcsinálod, valahol értesítesz hogy elolvashassam? :3

      Törlés
  2. Ez nagyon jó lett Ver :"D Lux nem hazuttolta meg magát xD
    Remélem hamar jön a folytatás a SN-ból ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még szép hogy nem! XD köszi, igyekszem kihozni valami jót a dologból! ;)

      Törlés
  3. Hali!

    Én mondtam, hogy folytasd :D
    Ezaz! Miről fog szólni a kövi rész?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, majd kiderül.. :D Annyit elárulok, hogy Hibbanttal kapcsolatban lesz pár új dolog, amivel Aunak szembesülnie kell így pár hónap kihagyás után :P

      Törlés