2015. január 12., hétfő

Kis szünet várható

Halihó mindenki!

Sajnálom hogy a kövi rész már jópár napja késik :/ Az az igazság hogy 1 most szombaton lesz a felvételim 2 egyszerűen bénának érzem amit írtam, ahhoz hogy ilyen formában legépeljem... (egy füzetben van kivételesen) Szóval nem tudom mikor lesz következő rész, de ígérem sietek majd! Addig is hoztam pár képet amiket a bloggal kapcsolatosan szerkesztettem / rajzoltam. Remélem tetszenek majd! :) A legközelebbi viszont olvasásra!!



 (Ma rajzoltam :) Eredetileg vidiként is feltettem volna, de szarakodott a program és kitolt velem :P)

 (Bodza, ő lett volna eredetileg Starfire helyett, hogy ne lopjam Viki sárkányát, de vele aztán máshogy lett megbeszélve :) )




 (Ők lettek volna eredetileg Nyesi és Csonti, mint egy-egy cipzárhát fej)


(Nátán)

 (Cuki-Roar, vagy ahogy mi röviden hívjuk: Nyafi :) )

(Villámló Remény)


7 megjegyzés:

  1. Áááá de kár! :(( De azért majd próbálkozz irni! :) (És nagyon cukik a képek! :D)

    VálaszTörlés
  2. Az első képen, a nagy fekete sárkány, az ki?

    VálaszTörlés
  3. A sikerül újra beilleszkednem a DevianArt-ra akkor pár képedet megosztom innen.

    VálaszTörlés